– Najpierw sam się zgłosiłem, a teraz będę namawiał znajomych, żeby wystartowali. Ja się konkurencji nie boję – mówi Tomasz Kołakowski z krakowskiej Brygady 102 Sp. z o.o.
Program
wystartował na początku maja. Ma promować najlepszych wykonawców w
Polsce, podnosić standardy ich pracy oraz poprawiać jakość obsługi
klientów. Inicjatorem i organizatorem projektu jest Hitachi Power Tools
Polska.
Kazimierz Woźniak, kierujący firmą Kawo-Bud z Tucholi,
dowiedział się o akcji z miesięcznika „Majster”, który od dawna
prenumeruje. – Przeczytałem założenia akcji i pomyślałem: dlaczego
nie wystartować? Zajmujemy się remontami od lat, wypracowaliśmy sobie
solidną markę, klienci nas cenią – wylicza.
Tomasz Kołakowski wtóruje koledze. – Czego się bać? Przecież ryzykujemy tylko własną wiedzą i umiejętnościami. I zaraz dodaje. –
Jestem przekonany, że zgłoszą się ekipy lepsze od nas i wiem, że wcale
nie musimy wygrać. Tu chodzi o zdrową rywalizację. Z wiedzy, którą
zdobędziemy, i z kwalifikacji podnoszonych przez udział w konkursie
będą później korzystać nasi klienci. To dla nas najlepsza motywacja! – podkreśla.
Kazimierz
Woźniak zatrudnia na co dzień pięć osób. Na brak pracy, zwłaszcza
ostatnio, nie narzeka. Jak na profesjonalistów przystało firma
przygotowała nawet półgodzinną prezentację swojej działalności na
płycie, a niedługo zamierza także umieścić ją na firmowej stronie
internetowej.
Na dźwięk słowa Internet ożywia się Tomasz Kołakowski.
W jego Brygadzie 102 Sp. z o.o. podział obowiązków jest czytelny: pan Tomasz
zarządza pracą ekipy, a za nowoczesne technologie odpowiada żona. – To
ona współtworzyła naszą stronę internetową – opowiada pan Tomasz. –
Szybko zrozumieliśmy, że łatwiej nam będzie w ten sposób docierać do
nowych klientów. Teraz część podstron mamy nawet w języku angielskim – zachwala.
Ale o wyjeździe do pracy za granicą ani pan Kazimierz, ani pan Tomasz nie myślą. –
To jasne, że tam są większe pieniądze, ale tutaj mamy większą
satysfakcję, choćby wtedy, gdy dostajemy listy pochwalne od naszych
klientów – mówi Kazimierz Woźniak. – Ale przede wszystkim tutaj jesteśmy u siebie, a tego nie da się wymienić na żadne pieniądze – dodaje Tomasz Kołakowski.
Program
„Fachowa Ekipa” to również konkurs na najlepszą firmę z branży
remontowo-budowlanej, instalacyjnej bądź montażowej. Na podstawie
ustalonych kryteriów, spośród wszystkich zgłoszeń otrzymanych do końca
czerwca, zostanie wyselekcjonowanych 10 najlepszych firm z każdego
regionu, które będą walczyły o tytuł Najlepszej Fachowej Ekipy 2007
danego województwa. 16 zwycięskich drużyn wystartuje w finale, a
zwycięzca otrzyma tytuł Najlepszej Fachowej Ekipy 2007 w Polsce oraz
samochód Mercedes Vito wyposażony w elektronarzędzia Hitachi. Imprezy,
podczas których ekipy będą miały okazję zaprezentować swoje
umiejętności, będą się odbywały w lipcu i sierpniu w formie festynów
budowlanych w największych miastach Polski.
Zgłoszenia firmy do programu można dokonać za pomocą formularza zgłoszeniowego na stronie internetowej www.FachowaEkipa.pl lub telefonicznie: 012 3945566; 669 199951.
Inicjator i Organizator Programu: Hitachi Power Tools Polska Sp. z o.o.
Partnerzy merytoryczni: Polski Związek Pracodawców Budownictwa, Akademia Budownictwa
Partnerzy: Caparol, Leroy Merlin, Mercedes, PRO, Rheinzink
Obsługa organizacyjna i medialna: Agencja Kawałek Świata – Media
Hitachi
Power Tools Polska Sp. z o.o. jako przedstawiciel Hitachi Koki jest
dostawcą elektronarzędzi dla segmentu profesjonalistów. Hitachi Kooki
zostało założone w 1919 roku i zatrudnia obecnie ponad 4000
pracowników, generując obroty ponad 1 Miliarda Euro rocznie. Koncern
posiada 5 fabryk rozlokowanych na całym świecie, zaś dzięki sieci
swoich dystrybutorów jest obecny w Polsce już od początku lat 80-tych.
Faktyczna rejestracja Hitachi Power Tools Polska Sp. z o.o. nastąpiła w
1997 roku.
Elektronarzędzia marki Hitachi są projektowane tak, aby
zachowane były najwyższe standardy jakości, a użytkownicy mieli
możliwość osiągania korzyści z użytkowania najbardziej
zaawansowanych technologii. Wartości koncernu
Hitachi reprezentuje hasło Inspire the Next, które tłumaczone jest jako
Inspiruj przyszłe pokolenia. Jest to deklaracja dążenia do zaspokajania
potrzeb przyszłych pokoleń poprzez rozwój najnowszych technologii.
Niezależnie od tego, co pokaże przyszłość i jakie wyzwania staną przed
koncernem, Hitachi pragnie inspirować swoich klientów poprzez oferowane
produkty, systemy informatyczne i usługi.